lørdag 27. august 2011

Stoff og Stil

Til helgen er det fotballcup og da skal jeg og min datter nedover til Kristiansand. Da tror jeg nok det blir en ALDRI SÅ LITEN tur innom Stoff og Stil på Sørlandsparken. Liker bedre å kjenne og se på produkter før kjøp enn å stole på fargen på bildet på nettsiden er lik i virkeligheten.

Har hørt mye bra om denne butikken, så mor selv gleder seg!!!

Skal få med med voksduk ( tranparent med blonder ) til 35 kr meteren!! * lykke*
Så er det å finne stoffer til forheng på en hylle på badet på hytta. Kanskje jeg skal prøve meg på noen puter også?!?

Her er noen smakebiter på hva jeg har lyst på


Denne tenkte jeg til forheng på badet ( ikke dusjforheng altså ) Har løper i samme rosa fargen....


Kanskje disse blir liftgardiner?? 


Mens DENNE skal hvertfall med meg hjem. *oh lykke *

Sjekk gjerne ut siden www.stoffogstil.no hvis du ble litt fristet!!!

På gjensyn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar