tirsdag 11. mai 2010

Da var jeg endelig tilbake på bloggen!

Har vært veldig stille fra meg en god stund, så nå var det på høy tid å skrive et innlegg eller to!

Siden sist har jeg funnet ut hvilken farge jeg har lyst å male hytta i inni. Valget falt på det nye fargekartet til Jotun - Ladyfarger 2010 NOW, der har de to farger som heter hvit lin og varm lin!! De er mine!!!

Det blir hvit lin på vegger og tak og varm lin i vinduskarmer og noe på dører og møbler! Vekk med gardiner i okergult og mørke trepersienner og inn med lette liftgardiner!! Jippi!!! gleeeder meg!!

Skal opp snart å ta mål i vinduer også er det på gardinjakt, skal være på hytta i to uker i sommer - og da blir det oppussing for alle penga - bokstavelig talt!! Da kommer også bilder før og etter!!

For å kikke på fargene er det en link til Jotun sin side her

http://www.jotun.no/www/no/20020050.nsf?OpenDatabase&db=/www/no/20020051.nsf&v=10EA&e=no&m=90A&c=A7B33C1F53D9C464C12576BE00659989

Nå skal denne fruen legge sammen klær og vaske enda flere, så er det å stelle seg selv før det bærer avgårde til jobb!!


Ha en strålende dag

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar