fredag 17. september 2010

Før og etter bilder

Etter lang tids venting ble endelig prosjekt nytt hyttekjøkken satt igang!!
Vi har valgt oss ut et IKEA kjøkken som heter Lindingö. Gledet meg som et barn til å få det opp og vi har brukt overraskende mye tid til planlegging for å få det mest mulig praktisk.

Her kommer noen før og etter bilder av hvordan det ble på vårt lille paradis på jord!!

Ikea er jo kjent for flatpakkede esker, og her er litt av de!! Ser kanskje ikke så mange ut på bilde, men jeg synes ikke vi gjorde annet enn å bære og bære ;-)






Her har minn mann revet ned overskapende før jeg fikk tatt bilde........... menn altså, men de var i samme blåfarge som underskapene. Her skal det bli godt med forandring!!

Her er veggen klar for nye fine overskap!!

Og her er de!!
Så slik ble det nye kjøkkenet mitt!! Skal male veggen i varm lin fra Jotun og vinduskarmene skal få noen strøk med hvit harmoni også fra Jotun. Har bestilit nydelig liftgardin med monogram som kommer snart, så helt ferdig er vi ikke. Min mann skal også legge fliser over benken som jeg tenkte jeg skulle dekorere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar