tirsdag 12. oktober 2010

Mitt neste prosjekt

Har lenge hatt sansen for veggord!
Synes det er en kjekk måte å gjøre huset personlig på! Kom over disse på www.happylines.no Synes de var så søte!! Så nå når dagene er blitt lengre og vi bruker mer tid inne, så kanskje jeg skulle frisket opp gangen litt?? Herr Jacobsen er ikke videre begeistret over den tanken, men kjenner jeg han rett, så blir han fornøyd til slutt :-)


Til helgen reiser vi på hytta!! Det skal bli nyyydelig!! Da skal jeg planlegge neste prosjekt, nemlig badet!! Vi skal få noen til å male taket for oss, så da har vi plutselig litt mer tid til andre ting!! Har sett på ny vask på Ikea som er nydelig, men aller helst ville jeg hatt en gammel sjenk som jeg hadde malt lyst og satt i ny vask. Så vi får se hva som dukker opp på finn.no. Kanskje det blir slik som jeg ser for meg tilslutt!
Slik som Helene som har fått tittelen Norges Vakreste Hjem i Boligpluss har badet sitt hadde vært helt NYYYDELIG!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar