torsdag 14. oktober 2010

Pusse opp spisebordet...........

Går å leker med tanken om å pusse opp ( eller ned ) spisebordet vi har på hytta. Drømmen er at det skal se slik ut etterpå.
Bildet er lånt fra Riviera Maison
Vet at Jotun har en beis som heter Drivved, så da er det jo bare å sette igang å pusse tenker jeg..........Utrolig hva man kan forvandle med litt maling!! Skal forøvrig på skattejankttur snart, målet er å finn en passende planke i drivved som skal bli en vakker hylle på hyttekjøkkenet!! Herr Jacobsen tror det har klikket for meg når jeg snakker om denne drivveden. " Det er jo gammel, skrukkete og ser ødelagt ut " sier han. " Akkurat " sier jeg, " det er jo det som er hele meningen, kjære deg. Bare vent å se hvor fint det blir til slutt" sier jeg. Han bare rister på hodet og går sin vei........... menn altså.....

Ha en nydelig dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar